שירות לקוחות והזמנות: 08-940-1191

שאלות ותשובות

תשובות לשאלות נפוצות בנוגע לקניה באתר


כיצד ניתן לחפש מוצר באתר?
כיצד ניתן להתעדכן במבצעים חדשים?
איך נרשמים לאתר?
שכחתי את סיסמתי. מה עושים?
מהו החשבון שלי?
מהו Facebook Connect?
כיצד נרשמים ומזמינים מוצרים?
כיצד נשלחים המוצרים ב-Runy?
מהו זמן אספקת הזמנה ב-Runy?
מהן עלויות השילוח?
האם ניתן לאסוף מוצרים באיסוף עצמי?
האם לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לשנות את אופן השילוח?
מהם התהליכים המתבצעים לאחר קניית המוצר?
האם בטוח לרכוש באתר ?
מדוע נדרש להקליד את שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי?
מהן אפשרויות התשלום באתר?
האם ניתן להתחרט לאחר ביצוע הזמנה?
החזרת מוצר - כיצד עושים זאת?
כיצד ניתן לצור קשר עם Runy?
האם ניתן לעשות הזמנה טלפונית?
מתי יהיה אפשר לראות פריטים חדשים?
האם ניתן לבטל או להחזיר מוצר?
החזרתי פריט, כיצד מזכים אותי?
האם יש צורך לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
אינני רואה זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים?

 

 

כיצד ניתן לחפש מוצר באתר?
בחלק העליון הימני של דף הבית ישנו מנוע חיפוש פשוט ונוח שבו מכניסים את שם המוצר/דגם/מק"ט שאותו מחפשים (לדוגמא: Nike, נעלי כדורגל וכדו') לאחר כתיבת שם המוצר יש ללחוץ על כפתור החיפוש (סימן של זכוכית מגדלת). אופצייה נוספת ואף קלה יותר, היא אופציית הסינונים. בכל קטגוריה בחלק הימני ישנם סננים לפי קטגוריה/מותג/מידה/צבע/מחיר. באמצעות סננים אלו ניתן להגיע לתוצאה המבוקשת במהירות וביעילות.


כיצד ניתן להתעדכן במבצעים חדשים?
בצדו הימני של האתר בחלקו התחתון נמצאת תיבת הרשמה לניוזלטר, ניתן להכניס את הדואר האלקטרוני בתיבה זו וללחוץ על הרשמה (חץ אדום) ובכך להיכנס לרשימת התפוצה של מבצעי החברה.
אחת לכמה ימים ישלח מייל המציע את המבצעים החדשים באתר.

 

איך נרשמים לאתר?
ראשית כל, לא חייבים להירשם לאתר על מנת להזמין. ניתן לבצע קניית אקספרס ללא רישום.
על מנת להירשם לאתר (מומלץ – ישנן הטבות ללקוחות רשומים) כל שעליך לעשות הוא להכניס את המייל האישי שלך ולבחור סיסמא שתזכור. תהליך ההרשמה אינו כרוך בעלות או בהתחייבות כלשהי.

 

שכחתי את סיסמתי. מה עושים?
בדף הרישום, בקוביית "כניסה ללקוח קיים" יש לינק ל"שכחתי סיסמא". מזינים את כתובת המייל ומשם משחזרים את הסיסמא.
 

מהו החשבון שלי?
מיד עם ההרשמה לאתר נוצר לכל לקוח דף לקוח אישי בשם "החשבון שלי". בדף זה ניתן לעקוב אחרי הזמנות בתהליך, לראות קניות שכבר בוצעו, לעדכן פרטים ולראות את סל הקניות.
 

מהו Facebook Connect?
ניתן להירשם לאתר דרך חשבון פייסבוק האישי שלך. בדרך זו תמיד תוכל/י להיות מחוברת ל-Runy, מבלי להכניס מייל וסיסמא. .
 

כיצד נרשמים ומזמינים מוצרים?

  1. בתוך כל מודעה של מוצר מופיעות המידות האופציונליות לבחירתך. בוחרים את המידה הרצוייה ואז בוחרים ב"קנה עכשיו" כדי להגיע לסיכום הזמנה ולסיים הרכישה או "הוסף לסל" כדי להמשיך בקניות.
  2. בבחירת הוסף לסל תוכלו להמשיט ושוטט באתר ולהוסיף מוצרים נוספים לסל הקניות.
  3. בבחירת קנה עכשיו תגיעו לעמוד סל קניות (יש לבדוק את ההזמנה שאכן על מוצרים אלו תרצו לשלם) אשר שם יש לבחור בין משלוח לבין איסוף עצמי. לאחר הבחירה יש ללחוץ על כפתור "לתשלום בקופה".
  4. בדף הבא תתבקשו לבחור באיזה צורה להתחבר לאתר (לקוח קיים/הרשמה לאתר/קניית אקספרס/התחברות באמצעות פייסבוק). אם הנך לקוח חדש עליך למלא את פרטיך האישיים, אם הינך לקוח חוזר פרטיך האישיים יוצגו באופן אוטומטי.
  5. לאחר ההתחברות יש למלא את פרטי המשלוח ולבחור בין תשלום בכרטיס אשראי לבין תשלום בפייפל.
     

כיצד נשלחים המוצרים ב-Runy?
הפריטים שרכשת יישלחו אלייך באמצעות שירות השליחים של חברת הארץ שליחויות.
שליח יגיע אליך לכתובת המבוקשת למסירת המשלוח. זמני פעילות השליחים הם בימי א'- ה' מ-8:00 – 19:00.
במידה ואינך נמצא/ת על מנת לקבל את המשלוח, תתקבל הודעה בכתובת המסירה או בטלפון ויתבצעו ניסיונות מסירה נוספים עד שתמסר החבילה.
במידה וחברת השליחים לא מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, נשלח אלייך את ההזמנה באמצעות דואר רשום .

 

מהו זמן אספקת הזמנה ב-Runy?
הפריטים שרכשת יישלחו אלייך באמצעות שירות השליחים של חברת הארץ שליחויות. זמן האספקה בשירות זה הוא עד 10 ימי עסקים (לרוב החבילה תגיע קודם לכן).
ימי עסקים הינם ימי חול, ראשון עד חמישי, ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחול המועד.

 

מהן עלויות השילוח?
עלות שליח עד הבית (משלוחים לכל הארץ ולכתובת עבודה) – 25 ש"ח.
משלוחים חינם ברכישה מעל 300 ש"ח!
איסוף עצמי - ללא עלות.

 

האם ניתן לאסוף מוצרים באיסוף עצמי?
במידה ובחרתם לאסוף את ההזמנה בעצמכם תוכלו לעשות זאת תוך 30 יום מיום ההזמנה בתיאום של 48 שעות מראש.
ניתן להגיע אלינו לרחוב עודד 2, פארק תלם, אזור התעשייה צריפין (ליד השוק בסיטונאי) בימים א'-ה' 9:00 - 17:00.
*במקום חנייה בחינם.


האם לאחר ביצוע ההזמנה ניתן לשנות את אופן השילוח?

כן. כל שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון: 08-9401191 או במייל: service@runy.co.il.
 

מהם התהליכים המתבצעים לאחר קניית המוצר?
ההזמנות שמבוצעות באתר מועברות למחלקת ההזמנות של אתר Runy ובתוך 48 שעות מיום ביצוע ההזמנה (בהתאם להתחייבות זמן האספקה) המוצר נשלח לבית הלקוח ע"י שליח עד הבית.
במקרה שבחרתם לאסוף את המוצר בעצמכם יש לתאם מראש לפני איסוף המוצר.

 

האם בטוח לרכוש באתר? 
העסקאות שמתבצעות באתר Runy מאובטחות ומוצפנות בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בכדי להגן מפני שימוש בלתי חוקי בכרטיס האשראי שלך.
העסקאות מאובטחות בטכנולוגית SSL המאושרת ע"י חברות האשראי.
כל הנתונים שתזינו למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לחלוטין.
אנו מייחסים חשיבות עליונה לאבטחת המידע של לקוחותינו ומפעילים מערכות מתקדמות על מנת להגן על סודיות המידע.

 

מדוע נדרש להקליד את שלוש הספרות האחרונות בגב כרטיס האשראי? 
הדרישה להקליד את שלוש הספרות שעל גבי כרטיס האשראי (לצד החתימה) מאפשרת לנו לוודא כי מבצע הקניה הוא בעל כרטיס האשראי.
 

מהן אפשרויות התשלום באתר? 
ניתן לשלם ב-PayPal או בכרטיסי אשראי מסוג ויזה כאל, ויזה לאומי, מסטרקרד, ישראכרט, דיינרס ואמריקן אקספרס.
 

החזרה - כיצד עושים זאת?
אנחנו מקווים שאהבת את הפריטים שקנית.
אם לא, אין בעיה. אתה יכול להחזיר את הפריטים בקלות רבה תוך 14 יום מיום קבלתם  ללא דמי ביטול.
שים לב, גרביים והלבשה תחתונה אינם ניתנים להחלפה או החזרה בהתאם להנחיית משרד הבריאות.

  1. ביטול לפני שליחת המוצר ללקוח יהיה ללא חיוב נוסף, ויוחזרו ללקוח הכספים ששילם בגין העסקה כולל דמי המשלוח.
  2. במקרה של ביטול עסקה לאחר שנשלח המוצר אל המזמין יינתן זיכוי כספי מלא בניכוי עלות המשלוח.

הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק – ועם התווית עליו כפי שהתקבל. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).
כן יובהר, כי החברה תהא בעל שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
יובהר כי ניתן להחזיר את הפריט - שלא נעשה בו שימוש, באריזתו המקורית, כאשר התוויות מחוברת לאזיקון - תוך 14 יום מקבלתו.
באיסוף עצמי 14 הימים מתחילים יום לאחר קבלת ההודעה (בדוא"ל) על כך שהחבילה מוכנה.

 

כיצד ניתן לצור קשר עם Runy? 

ניתן ליצור קשר במספר דרכים:

  • טלפון שרות לקוחות: 08-9401191
  • פקס: 08-6483593
  • כתובת דואר אלקטרוני: service@runy.co.il
  • כתובת למשלוח דואר: או.די.אס טריידינג, ת.ד. 188, ניר צבי 72905

שעות הפעילות של מחלקת שירות הלקוחות הן בימים א' - ה' בשעות 9:00 – 17:00.
 

האם ניתן לעשות הזמנה טלפונית? 
כמובן. לרכישת מוצר באמצעות הטלפון, יש להתקשר למספר הטלפון המצוין באתר ולמסור את הפרטים הנדרשים: שם קונה, כתובת למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי.
נציג האתר יאשר את הימצאותו של הפריט במלאי ואפשרות הלקוח להזמינו.

 

מתי יהיה אפשר לראות פריטים חדשים? 
האתר מתעדכן בכל שבוע מחדש עם מאות מוצרים חדשים. לכן אנו ממליצים להירשם לאתר ולקבל הודעה על כל משלוח חדש שמגיע.
 

האם ניתן לבטל או להחזיר מוצר? 
בוודאי. במידה והנכם מעוניינים לבטל הזמנה אשר טרם יצאה ממחסני החברה ניתן לעשות זאת בקלות.
שימו לב, במידה והנכם מעוניינים לבטל הזמנה שכבר יצאה ממחסני החברה דמי המשלוח ינוכו מההחזר .
ניתן לבטל את ההזמנה עד 14 יום מרגע קבלת החבילה, במידה והחלטת להחזיר פריט ואתה מעוניין לקבל את כספך בחזרה, כל שעלייך לעשות הוא לדאוג שהפריט יגיע ללא נזק או פגם למשרדי חברתנו בצריפין.
ניתן להגיע עצמאית למקום או לשלוח את החבילה בדואר רשום.

 

החזרתי פריט, כיצד מזכים אותי? 
במידה והחלטת להחזיר מוצר, הזיכוי יתבצע תוך 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצר למחסננו, בהתאם להנחיות חברות האשראי.
הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים), כך גם בתשלום דרך פייפאל.

 

האם יש צורך לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי? 
על מנת להקל עליך, אין צורך לפנות גם לחברת האשראי בכדי לבטל את העסקה.
 

אינני רואה זיכוי להזמנה שביטלתי, מה עושים? 
במידה ואינך רואה את הזיכוי, אתה מוזמן לשלוח לנו הודעה ואנו נבדוק מה הסטטוס שלו.